Iveco Daily kaubik

Kohale on jõudnud täiesti uue põlvkonna Iveco Daily. Selles täiesti uue sisuga sõidukis on ühendatud traditsioonid ja uuendused, mistõttu on see transporditeenuste pakkujate seas eelistatud sõiduvahend.
Peale selle, et uue Daily juures on kasutatud eelmise põlvkonna sõidukist üle võetud klassikalise ehitusega alusraami, mis tagab tugevuse, paindlikkuse ja pikaajalise vastupidavuse ning lihtsustab raamautode komplekteerimist, on Iveco Daily 2014. aasta mudelil veel palju teisi uudseid omadusi.

Iveco on teinud suuri pingutusi nii kaubiku kui ka raamauto täiustamiseks, keskendudes siiski viimasele, et parandada igakülgselt selle suutlikkust. Näiteks tagab optimeeritud mahutavus paremad sõiduomadused ja suurema kandevõime ning kergemini juurdepääsetav laadimisruum parema kasutusmugavuse.

SUURIM MAHUTAVUS

Kaubiku mahutavuse suurendamiseks kombineeriti tõhusamalt selle teljevahet, kogupikkust ja laadimisala pikkust. Tänu sellele on valikus uued mudelid mahutavusega 18 m³ ja 20 m³ (oma klassi suurim mahutavus) ning 11 m³ (oma klassi parim kaubaveotõhusus, mis näitab kaubaruumi ja sõiduki kogupikkuse vahelist suhet).

SUUREPÄRANE MANÖÖVERDUSVÕIME, MAKSIMAALNE KANDEVÕIME

Tänu pikema teljevahe ja lühema tagaülendiga uuele kujundusele paistab Daily silma nii suurepäraste sõiduomaduste kui ka teada-tuntud hea manööverdusvõimega kitsastes oludes. Kõigil kuni 3,5tonnise kogumassiga mudelitel on uus esivedrustus, mis tagab esmaklassilise kontrolli sõiduki üle ja maksimaalse kandevõime ning teeb sõitmise veelgi mugavamaks. Üherattaveolistel mudelitel on uue paigutusega tagavedrustus, mistõttu paikneb laadimisala umbes 55 mm madalamal – see aga lihtsustab kauba peale- ja mahalaadimist.

VÄIKSEMAD KULUD

Kolmanda põlvkonna Daily on mõeldud eelkõige ettevõtetele: selle kulud on eelmise mudeliga võrreldes enam kui 5% väiksemad, seejuures on kõige rohkem vähenenud sõiduki omamise üldkulud, millele lisaks võib tõsta esile oma klassi parimat suutlikkust ning laia valikut mootoreid, käigukaste ja telgede ülekandesuhteid.

PARIM ERGONOOMILINE MUGAVUS

Oluliselt on parandatud ka sõidumugavust: kabiin on endisest mugavam ja vaiksem, seejuures on juhiiste tippklassi autodele omase asetuse ja omadustega. Sõitjateruumi ergonoomikat (oma kategoorias parimate seas) täiendavad parem heliisolatsioon, tõhusam kliimaseade ja mugavad juhtimistingimused olenemata sellest, kui rasket koormat parasjagu veetakse.

ESMAKLASSILINE VÄLJANÄGEMINE

Uus Daily, mis on tugev, mitmekülgne ja lihtsalt juhitav, kuid tänu täiesti uuele kujundusele ka esmaklassilise väljanägemisega, on hea näide järjepidevatest uuendustest sõiduki juures, mis on juba enam kui 35 aastat olnud keskne sõiduk kergvedude valdkonnas