Uus Iveco Eurocargo 2015

Turvaline teekond – uus Eurocargo kaitseb nii sõitjaid kui ka kaupa.

Uus Eurocargo veoauto kaitseb nii sõtjaid kui ka kaupa: lisaks oma töökindlusele on nüüd ka rool varustatud turvapadjaga. Turvalisus on paranenud ka tänu uuele  juhi elektroonsele süsteemile.

Sõidurajalt kõrvalekaldumise hoiatussüsteem (LDWS) hoiatab juhti, kui sõiduk hakkab teelt kõrvale kalduma. Tuuleklaasi paigaldatud kaamera võimaldab kaameral tuvastada teemärgiseid ja helisignaale, kui sõiduk kaldub teelt kõrvale.

Lisaks on sõidukile paigaldatud elektrooniline sõiduki stabiilsuskontroll (EVSC), misaitab ennetada õnnetusi. Süsteem mõõdab eesoleva sõiduki kauguse ja arvutab aja võimalikuks kokkupõrkeks, enne kokkupõrget käivutub hoiatussüsteem  ja käivitab pidurdamise.

Teel liikuva takistuse puhul sekkub hädapidurdussüsteem automaatselt, vähndades kiirust 32 km/h, vältimaks kokkupõrget. Paigalseisva takistuse puhul vähendab sõiduk kiiruse kuni 10 km/h. Kõrgetasemeline hädapidurdussüsteem ei garanteeri kokkupõrgete vältimist 100%-liselt, kui teeb selleks kõik, et kokkupõrkeid maksimaalseid vältida. Parim kokkupõrgete vältija on tähelepanelik juht ise.

Tänu tehnoloogilistele uuendustele vastab uus Eurocargo uuele seadusandlusele alates novembrist 2015 (määrus EU 347/2012).

Adaptive püsikiiruse hoidja (ACC) reguleerib sõiduki kiirust vastavalt ees sõitva masina kaugusele. Et seda vahemaad hoida, kasutatakse hädapidusdussüsteemide radarit (vahemikuga 129 meetrit), mis võimaldab automaatselt vähendada pöördemomente ja pidurdada.

Et parandada liiklusohutust ja nähtavust, on uus Eurocargo varustatud LED päevatuledega, Xenon tuled on lisavarustuses. Audio ja Bluetooth on lisatud otseteena roolile, et vähendada liiklusohtlikkust veelgi ja suunata kogu juhi tähelepanu liiklusele.