Valik näiteid Iveco sõidukitele teostatud ümberehitustest

Iveco Furgoon

Millega viiakse Lindströmi tooted klientideni? Ikka Ivecoga.

Iveco Daily 72C18 – täismass 7200 kg, kandevõime 3700 kg.

Iveco Stralis 6 x 2

Selle aasta 2018 algul andsime kliendile üle Iveco Stralis 6×2 rattavalemiga veoki, mis on varustatud 8,5 m sisepikkusega furgooniga ja 2,0 t tõstevõimega Zepro tagaluuktõstukiga vastavalt tellimusele. Kandevõimeks jäi 15200 kg.

Iveco Daily 4 x 4

Oleme taaskord koostöös kliendiga hakkama saanud ühe vägagi erakordse projektiga – selle veoki puhul pole teede olemasolu absoluutselt oluline!

Iveco Daily

Iveco Daily eritellimusel pealisehitusega kaubik, Atlas Segud AS tellimusel.

Tegu on 35S13 mudeliga, alumiiniumist portega, mis on vastavalt kliendi soovidele ümber ehitatud. Kaubiku kogupikkuseks on 4000mm, laiuseks 2000mm ning porte kõrguseks 400mm.
Sõiduk omab tüübikinnitust ning vastab ARK nõuetele.

Iveco Magirus

Iveco Magirus tarnis Päästeametile 6 Iveco Eurocargo mudelile ehitatud redelsõidukit.  Sõidukid hakkavad baseeruma Tallinnas Kesklinnas ja Lillekülas ning Jõhvis, Pärnus, Tartus, Narvas. Autosid hakkab hooldama IV Pluss AS.

Uus Iveco Daily – liikuv töökoda!

Tutvustame Teile eritellimusel valminud uut Iveco Daily Aasta Kaubikut 2015! Tegu on Kohila Maja OÜ tellimusel valminud kaubikuga, mis on ehitatud liikuvaks töökojaks. Kaubikule on paigaldatud töötuled ja vilkurid, põrand on kaetud tugeva Line-X materjaliga, seinad kaetud vineeriga ning sisse paigaldatud riiulid, töölauad ning pistikupesad.

Iveco Eurocargo

Riigihanke tulemusel ostetud Iveco Eurocargo, millel on tõenäoliselt Eesti üks pikimaid veokaste pikkusega pea 9,5 meetrit. Madelkasti kõik ported ja küljepostid on eemaldatavad, mis võimaldab moodustada täissileda platvormi veokile. Lisaks on paigaldatud Fassi tõstuk, igasse külge ja otstesse LED töötuled ja muud väiksemad abivahendid, mis muudavad igapäevase töö kergemaks ja efektiivsemaks. Kõik pealisehituse tööd on teostatud Eestis ja vastavad nõuetele ning on kaetud garantiiga. Veok on 18-tonnise täismassiga, mootoriks 280hj turbodiisel ning Euro 6 saastenormidele vastavus ilma EGR klappi kasutamata.

Iveco Daily kraanaga

7-tonnise registrimassiga Iveco Daily raamile ehitatud madelkast koos HMF tõstukiga. Ligi 3-tonnise kandevõimega veok on kohandatud vedama elektriposte ja tegema tööd liinidel. Tõstuki noole otsas on korv inimeste tõstmiseks ning kõrgustesse minevate tööde teostamiseks. Madelkasti sisepikkus on 5,5 meetrit ning tõstuki tõstevõime 10,4m pealt 400 kg ning 3,6m pealt 1300 kg. Tõstukit saab juhtida auto mõlemalt küljelt, lisaks on paigaldatud tugijalad, vilkurid, märgu- ja töötuled.

Iveco Daily Euro 6 19-1 kohaline väikebuss

Täpselt kliendi erisoovide järgi ehitatud 19+1 kohaline Iveco Daily väikebuss sõidutab täna töötajaid hommikul tööle ja õhtul koju. Buss on keskmisest mugavama varustusega, automaatse kliima, toonitud pakettklaaside, udutulede ning mugavate istmetega. Tegemist on esimese Eestis registreeritud Euro 6 normidele vastava Iveco Daily väikebussiga. Kõik ümberehitused on tehtud Eestis vastavalt tüübitunnistusele ja on kaetud garantiiga.

Teised eriprojektid

KUI SA EI LEIDNUD SOBIVAT LAHENDUST VÕI SOOVID MIDAGI TÄPSUSTADA!

Kuna sõidud ja soovid on erinevad ja kui Te ei leidnud meie kodulehelt endale sobivat lahendust või soovite midagi täpsustada, siis võtke meiega ühendust numbril +372 677 9060 või kirjutades meile myyk@ivpluss.ee