Turvalisus

Tõhus ja turvaline pidurdussüsteem

Uue Trakkeri varustusse kuuluvad järgmised pidurdussüsteemid:
ABS,
EBL
ASR (soovi korral).
Tänu maastikurežiimile on võimalik lülitada välja ABSi funktsioon, mis võimaldab (maksimaalse kiiruseni 15 km/h) ratastel sünkroonselt pidurdada. See on kasulik keerulistes maastikuoludes pidurdamisel, kus haarduvus on kõige olulisem. Kui kiirus suureneb üle 15 km/h, aktiveerub ABS automaatselt.

ABS

ABS (bokeerumisvastane pidurisüsteem) takistab rataste blokeerumist pidurdamisel mis tahes teeolude korral.
Ratastele paigaldatud ABSi anduritelt edastatavad signaalid annavad täpset teavet iga ratta käitumise, sh pidurdamisele reageerimise kohta. See võimaldab ABSil vähendada pidurdusjõudu vahetult enne ühe või mitme ratta blokeerumist. Kui teeolud seda lubavad, suurendab ABS uuesti pidurdusjõudu ja tagab maksimaalse haarduvuse.

EBL

Iveco Stralise Cursor 8 mootoriga mudelid on varustatud EBLiga (elektrooniline pidurdusjõu jaotur), mis vastavalt koormusele kohandab igale sillale rakenduvat pidurdusjõudu.
ABSi anduritele edastatud signaalid annavad vajalikku teavet selle kohta, kuidas iga ratas reageerib pidurdamisele.
See võimaldab arvutada koormuse jagunemist esi- ja tagasilla vahel ning reaalajas kohandada igale sillale rakenduvat survet olenevalt hetke tingimustest.

ASR

ASR (libisemisvastane süsteem) kasutab samu ABSi signaale ja takistab veoratta libisemist, et kiirendamisel parandada haardejõudu.

ASRi elektrooniline juhtseadis:

• optimeerib sõiduki stabiilsust,
• takistab ratta libisemist pingelises olukorras
• ja vähendab rehvi kulumist.
ASR tagab veorataste parima võimaliku haardejõu isegi keeruliste teeolude korral, näiteks järskudel nõlvadel või libedal pinnal.

KUI SA EI LEIDNUD SOBIVAT LAHENDUST VÕI SOOVID MIDAGI TÄPSUSTADA!

Kuna sõidud ja soovid on erinevad ja kui Te ei leidnud meie kodulehelt endale sobivat lahendust või soovite veel midagi täpsustada, siis võtke meiega julgelt ühendust telefoni teel +372 677 9060 või kirjutades meile myyk@ivpluss.ee