Suurem töömaht ja pöördemoment sama kütusekulu juures

Uue STRALISE mudeliseeria EURO VI mootorite töömaht ja pöördemoment on suurenenud, kuid kütusekulu on jäänud samaks. Oma osa selles on ainulaadsel FPT INDUSTRIALI patenteeritud HI-eSCR-süsteemil, mis kujutab endast raskesõidukite mootoritehnoloogia tipptaset.
Tänu silmapaistvalt tõhusale HI-eSCR-katalüsaatorisüsteemile on uus STRALIS ainus saadaolev raskeveok, mis vastab Euro VI piirangutele EGR-i kasutamata.
Uuele mootorile on paigaldatud ka uus elektrooniliselt juhitav muutuva geomeetriaga turbolaadur (EVGT).

Eksklusiivselt IVECO kasutuses olev HI-eSCR-süsteem on praegu ainus saadaolev lahendus, mis hoiab Euro VI mootorite kütusekulu Euro V mootoritega samal tasemel (EGR-i kasutamine suurendaks kütusekulu keskmiselt 3%).
Meie konkurentide lahendustega võrreldes pakuvad HI-eSCR-süsteemiga Cursori mootorid mitmeid eeliseid:

• kompaktsus ja kergus: mootori järel vaid ühe NOx-järeltöötlussüsteemi kasutamine ja EGR-i puudumine tagavad sama töömahu juures konkurentidega võrreldes parema sooritusvõime, mis tähendab, et sõiduki jahutussüsteemi ei tule suuremaks ehitada;
• suurem tõhusus ja väiksem kütusekulu tänu optimeeritud põlemisprotsessile, EGR-i mittekasutamisele ja DPF-i passiivsele regenereerimisele (puudub vajadus kütuse järelpihustamise teel tahma põletada – see vähendab kütusekulu ja järeltöötlussüsteemi termilist koormust);
• ainult passiivne DPF-i regenereerimine tänu tahmaosakeste tekke vähendamisele (aitab pikendada ka hooldusintervalle);
• klassi üks parimaid erivõimsusi ja pöördemomente tänu mootorite paremale termodünaamilisele tõhususele, ühisanumpritse tehnoloogiale ja uuele elektrooniliselt juhitavale turbolaadurile.

Tipptehnoloogia

FPT INDUSTRIALI patenteeritud HI-eSCR-tehnoloogia annab märku meie kogemusest sõidukitele mõeldud katalüsaatorisüsteemide loomisel ja tootmisel: oleme tootnud juba 240 000 SCR-mootorit, mida kasutatakse kõikvõimalikes valdkondades.
Uue STRALISE Cursori mootorite optimeerimisel on lähtutud termodünaamilisest tõhususest: kõrgemad põlemistemperatuurid vähendavad kütusekulu ja tekkivate tahmaosakeste kogust.
Tänu HI-eSCR-süsteemi suurepärasele tõhususele (puhastab rohkem kui 95% heitmetest – lähimatel konkurentidel on see näitaja vaid 80–85%) vastavad NOx-näitajad Euro VI standarditele EGR-i kasutamata.

HI-eSCR pakub parimat võimalikku kombinatsiooni tõhususest ja töökindlusest, mis on ühendatud kompaktseks ja kergeks tehnoloogiliseks tervikuks. Kogu süsteem koos DPF-iga paikneb ühes raami kõrvale paigaldatud korpuses. See hoiab kokku ruumi ja lihtsustab hooldamist.
Uue STRALISEGA võetakse Cursori mootorite mudelivalikus kasutusele plokikaante sisse ehitatud ÜHISANUMPRITSE tehnoloogia: see on taas üks eksklusiivne IVECO eripära, mis lihtsustab mootoriruumi ülesehitust.
Dekompressioonil töötav mootoripidurdussüsteem kombineerituna väljalaskesüsteemil paikneva tiibsulguriga moodustab uue, TÄIUSTATUD MOOTORIPIDURI. See tagab senisest 30% suurema pidurdusjõu ning parandab seeläbi teeohutust ja vähendab komponentide kulumist, aidates säästa kuluosadelt.

KUI SA EI LEIDNUD SOBIVAT LAHENDUST VÕI SOOVID MIDAGI TÄPSUSTADA!

Kuna sõidud ja soovid on erinevad ja kui Te ei leidnud meie kodulehelt endale sobivat lahendust või soovite veel midagi täpsustada, siis võtke meiega julgelt ühendust telefoni teel +372 677 9060 või kirjutades meile myyk@ivpluss.ee.